אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
הספר: ויברא האדם את אלוהים בצלמו
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > במות חופש  לגירסת הדפסה     

במת חופש - במת חופש - במת חופש

גליון מספר 111
שרק ישמור אותנו האל


במת חופש

המצב הוא ללא ספק על הפנים, והקיצוצים בתקציב הם צו השעה. הלב ממש נקרע, יהיו חלילה כאילו שיגיעו גם לפת לחם. רשות הגנים שפרנסה עצמה בכבוד, מתמוטטת. ומה יהיה על כל העתיקות? זו הרי מורשתנו, והגנים; הם הרי כל עתידנו. זה הרי מזעזע, ללא כל זאת בשביל מה ההקרבה? אך לא אלמן ישראל, דוקא בשעה כה קשה, מתמרקת לה חדרה, { בין פיגוע לפיגוע} בציפיה לבחירת שלושת רבני השכונות החדשים. לא הוחלט עדיין באיזו שכונות הם יכהנו, אך כבר הוחלט מי הם יהיו, {ובא לציון גואל}.

אני אחראי לכל מילה שאני כותב פה! חדרה אינה זקוקה בשעה זו לאף רב נוסף אחד! אני עומד גם מאחורי הטענה, שגם רבנינו הראשיים אינם עושים את המוטל עליהם. את סדרי עבודתם בודק עכשיו מבקר המדינה. {אם כי מבקר העיריה שלנו דוקא לא מצא לנכון לבדוק זאת}.

לרשות הגנים חסרים רק 50 מיליון שקל בלבד על מנת לשרוד. ולנו יש {ברוך השם} 130 מועצות דתיות, כ- 250 רבנים ראשיים, 130 ראשי מועצות דתיות, זה רק קצה המזלג. אם כל אחד מהרבנים היה עושה את המוטל עליו, היינו חוסכים למעלה ממחציתם. לא כל כפר צריך מועצה דתית {על חשבון הציבור}. להזכירכם, ההוצאה על רב ראשי היא כחצי מיליון שקל לשנה, נוריד רק חצי אשכנזים וחצי ספרדים {למנוע ריב ומדון} וכבר הצלנו את רשות הגנים.
ותנו בבקשה לציבור רק פעם אחת להחליט מה חשוב לו יותר.

ישראל פנחסי
חבר המועצה הדתית בחדרה.

במת חופש



חברים ב- עוצב על ידי