אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
חופש - יומן אירועים - דת ומדינה
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > מאמרים וספרים  לגירסת הדפסה     

סופה העגום של הציונות -או- להפריד את הדת מהמדינה

מאת עו"ד גדעון רוזנבלום

סופה העגום של הציונות

איש מקרב הפוליטיקאים לא גילה לנו כי סופה של הציונות הולך ומתקרב: שלטון חרדי עתיד להשתלט על המדינה, בדרך דמוקרטית, בעוד שנים מועטות. יתכן, כי הבחירות הקרובות תהיה ההזדמנות אחרונה לשנות את פני הדברים.

לא ניתן לעצור את כושר הילודה של החרדים, שהוא הגבוה ביותר בעולם המערבי. אשה חרדית יולדת שמונה ילדים, בממוצע. האשה החילונית אינה מגיעה לשלושה (2.7 ליתר דיוק).

אין זה חשוב באיזה מפלגה תבחר, מימין או משמאל. בסופו של דבר - כולנו נהיה שבויים של שלטון אייטולות יהודיות. זו גזירתה של הדמוגרפיה. התוצאה: חזרה לתרבות הגולה, לאחר ניסיון כושל של 130 שנות ציונות.

חופש

דרך אחת, בלבד, עומדת לנו כדי להתגבר על האסון המאיים בפתח:

להפריד את הדת מהמדינה

ארצות הברית עשתה כן (המדינה הדתית ביותר בעולם המערבי) וכן, רוב מדינות אירופה (למעט איטליה). אפילו מדינה קתולית כספרד, הפרידה את הדת מהמדינה.

במדינות אלה - אין מקום למפלגה דתית בפרלמנט. לאנשים דתיים - יש ויש, ובכבוד. למפלגות דתיות - אין!

כך נאלץ את המפלגות הציוניות שלנו, להישמע לקול התבונה ולחוקק חוק המפריד בין הדת לבין המדינה.

  1. יש לומר מראש: המאבק שלנו אינו פוליטי, לחלוטין. איש לא יתבקש לוותר על המפלגה אותה הוא אוהד. אולם, זאת הפעם - כל איש יעמיד את מפלגתו במבחן אמיתי; מבחנה של המפלגה נוכח סכנת הקיום שלנו כעם ציוני וחופשי במולדתו.

  2. מכאן, נודיע לכל המפלגות הציוניות, כי בבחירות הבאות נצביע רק למפלגה(ות) שתתחייב היום לחקוק 'חוק יסוד' להפרדת הדת מהמדינה, טרם תתקיימנה הבחירות הקרובות, או מיד לאחריהן.

  3. כאשר אחת המפלגות, תודיע כי היא מתחייבת לחוקק חוק הפרדת הדת מהמדינה, אזי כל יתר המפלגות הציוניות, תלכנה בעקבותיה, כאבנים במשחק דומינו. אין כל סיכוי שבעולם, כי המפלגות לא תינהגנה כך, שהרי, הישרדותן הפוליטית עומדת בראש דאגותיהם.

  4. בבוא העת, נעמיד שלשה מבין בחירי המשפטנים, שאין להם כל זיקה פוליטית וידועים ביושרתם, לנהל מו"מ עם המפלגות הציוניות לניסוח החוק. הם ידאגו לכך שהמפלגות תעמודנה בהתחייבותם לבצע את חקיקת החוק, כאמור.

זה יהיה המהפך האמיתי!!!

אין זה מקסם שוא. אין זו תמימות. זו מחשבה בהירה והיגיון קר. הכל תלוי בנו.

אין לנו ברירה: אם לא נעשה זאת עכשיו, כיצד נסביר, בעתיד, לילדינו ולנכדינו שלא עשינו דבר. אפילו לא טרחנו להקליד אות אחת במחשב, כדי למנוע מהם אורח חיים מסואב שאין לנבא את סופו, בעוד דורות רבים?!

(אם צעירינו צברו, בשנה שעברה, באמצעות האינטרנט 70,000 תומכים בתביעה להורדת מחיר הקוטג' בשני שקלים, ועשו זאת תוך ארבע ימים, כמה תומכים אנו עשויים לאסוף למיזם הבא להציל את העם משואה חברתית ותרבותית?!)

חופש

הדרך בהגשמת הרעיון של הפרדת הדת מהמדינה, היא בחתימה על הסכמתכם באתר: "עצומה".

לחצו, בבקשה, על הקישור הבא וחתמו על העצומה: עצומה - אני ציוני - הפרדת דת ממדינה

בהצלחה לכולנו!!!


דצמבר 2012



חברים ב- עוצב על ידי