הנכם צופים בגירסת הדפסה של הדף/מאמר הנוכחי.
לחצו כאן לגירסה המקורית

שלוש סיבות מדוע אין אלוהים שהכול נעשה לרצונו

מאת: י.א.

בכתבה זאת נביא שלוש הוכחות מדוע אין אלוהים שהכול נעשה לרצונו:

  1. מנגלה. אם אלוהים קיים אזי מנגלה שליחו הקדוש והיטלר נביאו (הוא ניבא במיין קמפף, בנאומיו ובאלו של גבלס את השואה). ואולם, אלוהים לפי הדת מתואר כאב רחמן אשר העם היהודי הוא עמו הנבחר. הסתירה הברורה בין אלוהי הדת ותכונותיו למציאות השואה מוכיחה כי או שאין אלוהים או שלא הכול נעשה לרצונו.
  2. תרופות. גם הרבנים הראשיים והאדמו"רים לא מאמינים כי הכול נעשה לרצונו, וההוכחה לכך היא שהם הולכים לרופאים, נוטלים תרופות, עוברים ניתוחים ולא משאירים ריפוי מחלות לעזרת השם. רק חרדים מעטים נמנעים מרפואה מודרנית, מה שמוכיח שרוב החרדים יודעים שאין אלוהים שהכול נעשה לרצונו, ולכן הם צריכים לדאוג לבריאותם ולא לסמוך על עזרת השם.
  3. ניחם. אלוהים ניחם על מעשיו מספר פעמים, ככתוב למשל בבראשית פרק ו' פסוק ו', ולכן הוא מודה בתורה ביכולתו לטעות. ואולם, גם אם רוצה היה להתחרט על מעשיו, לחזור לעבר ולבטלם, אין באפשרותו לעשות זאת בשל פרדוקס המסע בזמן. נניח שאלוהים מתחרט בשנת 1945 על השואה, נוסע בזמן לשנת 1935 והורג את היטלר. במקרה זה ב 1945 אין היטלר, אין שואה ואין לאלוהים על מה להתחרט, לכן הוא לא נוסע לעבר להרוג את היטלר, לכן היטלר חי ויש שואה. אי לכך הביא אלוהים לפי הכתוב את המבול והרג בו גם את בניו ונכדיו הפיזיים, המוזכרים בבראשית פרק ו' פסוקים א'-ד'.

מסקנה ברורה: אין אלוהים שהכול נעשה לרצונו.

חופש

בפועל, הדת זה הבל הבלים ואוסף של שטויות, ואלוהים קיים כמו שהסבתא של כיפה אדומה יצאה בחיים מהבטן של הזאב, או כמו שסנטה קלאוס מביא מתנות בחג המולד דרך הארובות.

לאלו שמאמינים שיש אלוהים - נותר גם לפתור את בעיית הזהות של אלוהים של איזו דת מבין 4,000 הדתות הקיימות הוא האמיתי? מדוע לא להעדיף להאמין בהנומן, שהוא אל הקוף בהינדואיזם אשר משפיע על אירועים? יש הרבה יותר מאמינים בהינדואיזם מאשר בדת היהודית. לחלופין, ניתן גם להאמין שמוחמד עלה לשמים ממסגד אל-אקצא רכוב על סוסו המעופף אל-בוראק.

בדרך כלל החילוניים מנומסים ונמנעים מלכתוב שהדת היא שטות מוחלטת, ואולם חשוב לכתוב על כך באופן מפורש ובגלוי מכיון שהדת והאחיזה בה הם הסכנה הגדולה ביותר לעם היהודי בארצו. הדת מפתחת חשיבה לא רציונלית מסוכנת ביותר של "בעזרת השם".

את עזרת השם יהודים קבלו באושוויץ, טרבלינקה, מיידנק, סוביבור, חלמנו, ברגן-בלזן, בלזץ, בוכנוולד, דכאו ובאבי יאר. הם קבלו אותה ממנגלה, היטלר, הימלר, גרינג, גבלס, אייכמן, היידריך, מולר, קלטנברונר, שטרופ, הס, שטנגל, קרמר, דירלוונגר, יקלן, בלובל, אולנדורף ושאר האיינזצגרופן.

השואה איננה אירוע מקרי אשר הסתיים עם שישה מיליון יהודים הרוגים. השואה אירעה יום יום במשך אלפיים ימים (!) בהם בכל יום נהרגו בממוצע שלושת אלפים יהודים. מדובר על שני יהודים כל דקה במשך שלוש מיליון דקות!

חשוב ללמוד ולזכור את השואה. השואה איננה אירוע של אדם אחד, או מקום אחד, או יום אחד, אלא אירוע שיטתי שהתרחש במשך מספר שנים על ידי אומה שלמה (ברובה הגדול) ועל פני רוב יבשת אירופה. השואה הייתה המקרה הראשון בהיסטוריה של השמדה מתוכננת ומתועשת. אולם, השמדת עם, זוועתית ככל שתהיה, לא הומצאה על ידי הנאצים, שהרי בתורה העם היהודי מצווה להשמיד את עמלק ושבע העממים, כולל זקנים נשים וטף, מה שמעיד על כך שהתורה איננה מוסרית.

לתלמידי הישיבות וחכמי התורה יש לי שאלה (רטורית): מדוע יהודים רגילים שהגיעו לאושוויץ - הופנו ברובם לתאי הגזים, אבל ילדים וילדות יהודים תאומים עברו עינויים ויסורי תופת מחרידים אצל ד"ר מנגלה לפני מותם? מה מיוחד בתאומי מנגלה שזכו לסבל כה זוועתי? מדוע מנגלה זכה לחיים ארוכים?

לכל מי שקורא כתבה זאת ולא מכיר את השם "איינזצגרופן", סימן שמנעו ממנו בכוונה ללמוד על היקף השואה ומהלכה, למרות היותה האירוע החשוב ביותר ליהדות ולעם היהודי באלף השנים האחרונות.

מסקנה: אלוהים אם קיים, הוא רשע מרושע, אוהד האיינזצגרופן, ולא ראוי להתפלל אליו.

חופש

לא ברור איך אנשים מבוגרים מאמינים באלוהים שאף אחד לא ראה, לא ידוע איך הוא נראה, מהם מימדיו, מה משקלו (מסתו), היכן הוא נמצא, מה הרכבו הכימי, כיצד הוא ברא את העולם ומדוע הוא איננו מופיע ומראה את עצמו בכלי התקשורת (כנ"ל עבור מלאכים, שטן, כרובים ושרפים).

חלק מהחרדים מתנהגים כאוסף של כתות של עבדי אדמו"רים. הילדים שלהם לא לומדים שום נושא שיוכל לתת להם עבודה מכניסה מחוץ לכת לאחר שיגדלו, נלחצים להתחתן בשידוך בגיל צעיר ולהביא ילדים רבים, ונאסר עליהם לנהוג ולנסוע בשבת כדי להקשות עליהם להיפגש עם אנשים חופשיים מהדת. מבודדים מהעולם החיצון וממקורות אינפורמציה כאינטרנט, נאלצים אלה לשעבד את משפחתם ולהיות עבדי האדמו"ר כדי להתקיים. כפועל יוצא הם הקימו מפלגות דתיות אשר התמחו בחקיקת חוקים, שחלקם נחשבים אצל רבים כגניבה מאורגנת מכספי הציבור.

רבים מהחרדים לא עובדים ומהווים נטל על הכלכלה ותקציב הבטחון. הם לא מתגייסים לצה"ל בטענה מסוכנת ביותר - שלימודי תלמוד יצילו את המדינה, נאבקים בגיוס נשים, מפיצים הדתה בבתי ספר חילוניים ונאבקים במדע. הם מעודדים בורות ללא לימודי ליבה אצל חצי מיליון ילדים ומשמשים כעבדי רבנים בסוג של עבדות מודרנית.

במזרח התיכון המסוכן שלנו אסור לסמוך על עזרת שם כזה או אחר, ויש לטפח צה"ל חזק. לכן חייבים אנחנו לאמור בגלוי: אלוהים הוא דימיוני והדת היא הבל הבלים מוחלט.

 


נובמבר 2019