הנכם צופים בגירסת הדפסה של הדף/מאמר הנוכחי.
לחצו כאן לגירסה המקורית

הכתובת כבר על הקיר - מחכה לעשבים השוטים הבאים

זוכרים את הרב שמואל אליהו? ההוא עם הכינה שמותר להרוג בשבת? הנה "לקט" מהמעשיות הנוספות שמופיעות בחתימתו, באתר האינטרנט "כיפה", כתשובה לשאלת גולש על אתר "חופש". גם אם יטרח מישהו לסלק משם את הראיות בדיעבד, הן כבר תועדו, ניצפו ונדונו באריכות ב-"פורום חופש".

עיקרי הדברים: אתר "חופש" ממומן כביכול בעזרת המיסיון הנוצרי, באמצעות כספי יהודים שחלקם נשדדו בשואה, ומטרתו הרס מדינת ישראל.

אין לנו מילים מתאימות לתאר את דמיונו הפרוע של מי שכתב מילים אלה. הייתכן כי אלה הם דבריו של הנושא במישרה על חשבון קופת הציבור, על אלה העוסקים בתכנים בהתנדבות לאחר שעות העבודה? הייתכן כי אנשים יכולים להיות כל כך רחוקים ממושג החופש, עד כי אינם יכולים לתפוס שלא צריכה להיות "דת מתחרה" מאחרי כל דבר שלא חונכו אליו? האם כה גדולה השנאה לכל מה שמריח מקצת קידמה?

הציטוט הוא העתקה מדוייקת של התוכן המקורי:

בס"ד

דע לך נתון אחד חשוב שישנה את כל יחסך לאתר הזה ולאתרים אחרים שפועלים אותו דבר.

גורמים נוצרים מסיונרים מממנים את הכוחות שמעודדים יציאה בשאלה בישראל. האתר הזה ממומן על ידי גורמים אירופאים. בדרך כלל אלה שונאי ישראל שרוצים להרוס את המדינה ולא יכולים ולכן הם מנסים להרוס את חוסנה של החברה היהודית.

גורמים נוצרים מסיונרים לא יכולים לפעול היום עם גלימות של כמרים בתוך החברה הישראלית - הם יזרקו מכל חלון אפשרי. החברה היהודית סולדת מהנצרות שגילתה את טלפיה הרצחניות בשואה הנוראה שבה נטבחו מליונים בחסות הצלב ובעידודו המלא. לכן הם מתחפשים דרך האתר חופש או אתרים אחרים דומים.

זכור נא כי המסיון משופע בכספים (חלקם יהודים שנשדדו) הוא מחפש כל דרך לשבור את רוחנו. לצורך כך הוא מממן גופים יהודים חלושי רוח וקטני אמונה ונותן להם כספים לרוב על מנת לרסק אותנו מבפנים.

לצערינו היו מאז ומעולם אנשים שמכרו את נפשם לכוחות השחור הנורא, לפעמים זה מתוך תמימות. לפעמים זה מתוך חולשה. אבל בסוף הם משעבדים ! ! אותם לכסף והנאות וכיבודים והם כבר קשורים וכבולים ואינם יכולים להשתחרר.

החברה הללו מהמסיון עובדים בתחכום רב. הם מגיסים לעצמם את טובי הפסיכולוגים על מנת לחקור ולשכנע את הצעירים היהודים לעזוב את היהדות ואת התורה ואחר כך לעזוב את הארץ ואת המדינה וכך להחליש אותה מבפנים.

אע"פ שהם מנסים להראות כאילו זו שיחה פתוחה וחופשית. לא ולא. זה משחק מכור.

אני מספר לך את כל זה על מנת שלא תטעה לחשוב כי אתה יכול באמצעים של אמת לשכנע אותם.

לצערי ולשמחתי נתקלתי בהם כמה פעמים וראיתי את שיטות העבודה שלהם. נתקלתי בכמויות אדירות של כסף רע שמגיע ממקורות המסיון בעטיפות של האיחוד האירופי של מוסר והומניות.

באותו כסף הם ממנים אירגונים של שונאי ישראל החוקיים . אותם קרנות תומכות בכל גופי שאוהבים לכנות את עצמם "אוהבי השלום" ובדרך כלל הם אוהבי ערבים ושונאי ישראל.

לכן חביבי. חבל לך על הזמן. אם תשכנע את מי שהזדהה כ"צעירה" בנכונות היהדות - הוא יפסיד את המשכורות היפה שהוא מקבל משם והוא לא יעשה את זה.

אני יודע שזה נשמע נורא כל כך כיון שהיא הציגה את עצמה כבחור! ה ! אידיאליסטית ופתוחה לשמוע. אבל מדובר בבחור או מבוגר שאמרו לו להציג את עצמו כבחורה צעירה על מנת להוריד נוגדנים.

לצערי לא מדובר בחופש כלל. מדובר בנסיון לשעבד אותנו לתרבות סרק של עמים אחרים שניסו להשמיד אותנו רוחנית ללא הצלחה ומנסים היום לעשות זאת באמצעים יותר מתוחכמים.

אני יודע שהדברים נראים נוראים. הבעיה היא שהם נכונים. הדברים פורסמו בעיתונות כמה פעמים, וכשזה מתגלה אין אפשרות חוקית לעצור את זה.

להזכירך כמה מליונים קיבל מי שהיה נשיא המדינה ונאלץ להתפטר. כמה כסף קיבלו ראשי ממשל ובינהם מי שכיהן כשר וכסגן שר החוץ יוסי ביילין. כמה החלטות מסוכנות לעם ישראל הם קיבלו בהשפעת הכסף הזה.

איני רוצה להתעסק יותר ברע הזה רק שתדע כי חבל לך על הזמן איתם.

אם יש לך שאלות. שאל במקומות שאוהבים אותך וישתדלו לענות לך.

הרחק רגלך מנתיבתם!!

התשובה התקבלה מהרב שמואל אליהו

עם או בלי קשר לסיפורי כיפה אדומה הנ"ל, התקבלו אצלנו מיד לאחר פירסום הדברים המכתבים הבאים (הכתובות המקוריות שמורות במערכת - הציטוטים הם העתקה מדוייקת של התוכן המקורי, כולל השגיאות. ההדגשות הן שלנו):

נושא: למסיון הנוצרי
הכותבים באתר הם זבל אנושי
עוכרי ישראל
חלאות
מספיק כבר עם נסיונות התיחלון והשימוד שלכם
ה"חופש" שלכם הוא רצון לחיות בהפקרות ואת זה הבנו מההתחלה
כתבות רדודות ביותר שלא אומרות כלום
אתם נותנים פול גז בניוטרל
עם ישראל הוא עם ניצחי וניסיונות השימוד שלכם לא יצליחו לכם
אני מתפלל שהאתר שלכם יקרוס
מאד נוגע ללב התסביכים הנפשיים שלכם אבל מיותר להפיץ זאת באינטרנט ולגרום לאנשים נורמליים בחילה
נאצים מסריחים
ימח שמכם

נושא: אתר שלכם דומה לנאצים
מי שעומד בראש האתר שלכם זה היטלר או גלבס או איכמן אבל אל תדאגו כמו שאת הנאצים ניצחו אותם ובסופו של דבר העמידו אותם לדין או שהתנקשו בהם ככה יקרה גם לכם

נושא: (ללא נושא)
טרם החלטתי אם הכוח המניע שלכם הוא שנאה או פחד
מה שבטוח - היטלר ימ"ש - לו היה רואה את החומר שלכם - היה בהחלט גאה בכם, ואולי אף היה נותן לכם עיטור כבוד דקה לפני שהיה שולח אתכם, כמו את כל יהודי טוב, לתאי הגאזים.

למי שמעוניין בכל זאת בעובדות לגבי אתר "חופש", הן כדלקמן: האתר פועל במסגרת עמותה רשומה כדין, אשר מדווחת כחוק את תקציבה לרשם העמותות. אין אנו ממומנים כמובן על-ידי מיסיון או כל ארגון דתי, וגם איננו מקבלים שום תקציבים וכספים מהמדינה. העמדה המוצהרת של אתר "חופש" הינה נגד כל סוג של מיסיונריות דתית. התקציב שלנו דל ומגיע מתרומות, ואיש מאיתנו אינו מרוויח אגורה שחוקה מפועלו באתר או בעמותה. נהפוך הוא, במקרים רבים תורמים הפעילים באתר מכספם הפרטי לקידום מטרותיו, הכוללות דווקא את קידומה וחיזוקה של המדינה.

אתר "חופש" ועמותת "ע.ל.ה.-חופש" סבורים שאין בזה משום פחיתות כבוד לרב שמואל אליהו (אם אכן הוא עומד מאחרי הדברים המובאים בשמו) אם יביע התנצלותו בפנינו.


יוני 2003