הנכם צופים בגירסת הדפסה של הדף/מאמר הנוכחי.
לחצו כאן לגירסה המקורית

חופשתרום 2007 - סיכום

מבצע ציורים תמורת תרומה

אתר "חופש" מתקיים מתרומותיכם בלבד. כל פעילויות האתר: אינטרנט, דואר, דפוס, טלמסר, אירועי תרבות ועוד - כל אלה ממומנים מתרומותיכם בלבד. איננו מקבלים כספי ציבור, וגם איננו נוטלים לעצמנו שכר או תשלום כלשהו. למעשה, חברי הצוות עצמם תורמים גם הם מכספם לפעילות האתר והעמותה, וכל העבודה נעשית בהתנדבות.

מדי תקופה אנו מקיימים מבצע התרמה, שכבר זכה לשם המסורתי "חופשתרום". השנה, לקראת יום העצמאות, החלטנו לקיים מבצע זה בתבנית מעט שונה. חבר עמותת "חופש" דן מלר תרם לנושא ציורים רבים מעשה ידיו, את חלקם הענקנו תמורת תרומות לעמותה. מי שבחר לתרום תמורת ציור, הוזמן להיכנס לאתר הציורים, לבחור ציור וליצור עמנו קשר על פי הפרטים שמופיעים מעל לציורים.

כדי לשמור על רמה מתאימה של תרומות תמורת הציורים, קבענו סף מינימלי של 300 ש"ח כתרומה תמורת ציור. התרומה הסופית תמורת כל ציור נקבעה בשיחה ישירה בין המעוניין לבין דן (הצייר), שכן לא כל הציורים זהים בנתוניהם ובשוויים. ניתן (ורצוי) לתרום יותר - אחרי הכל הרי מדובר בתרומה! אתר חופש לא התחייב מראש להעניק ציור כלשהו ללא הסכמה בין התורם לבין דן. כמובן שניתן לתרום כל סכום שהוא, גם ללא קשר לציורים.

חופש

במסגרת מבצע זה אספנו תרומות בסך של כ-4,000 ש"ח, חלקן תמורת ציורים, וחלקן ללא קשר. חלקן, הגיעו מחברי הצוות עצמם וחלקן מגולשים באתר ומידידיו. אנו מודים לכולם. במקביל, החלטנו להשאיר לתקופה ארוכה יותר, באופן שוטף, את האופציה לתרום תמורת הציורים שנותרו, בתנאים המוזכרים לעיל.

לתרומה ללא קשר לציורים - הכנסו לכאן
לתרומה תמורת ציור - הכנסו לכאן

תודה


מאי 2007