הנכם צופים בגירסת הדפסה של הדף/מאמר הנוכחי.
לחצו כאן לגירסה המקורית

התקשורת - הרבי החילוני

מאת אמיר מלנקי

לאחר שקראתי שני מאמרים באתר "חופש" ('אני מתייוון גאה' ו'בג"צ - האופציה שקיימת לאזרח החופשי במאבקו להגנה') החלטתי להגיב ולפחות לנסות, לפקוח את עיניכם.

בשני המאמרים כתובים דברי שבח על הציבור החילוני כגון: הציבור החילוני הוא מעצם הוויתו שואל שאלות וכן שאינו זקוק לרבי ואינו חפץ באחד.

כאן נפלה טעות חמורה שיש לתקנה, לציבור החילוני בישראל יש רבי ושמו התקשורת.

התקשורת מספקת לציבור החילוני את כל התשובות ואפילו רע מזה, את כל השאלות שמטרידות את מוחנו לבערך 5 דקות. הנישה המצומצמת להפליא בחדשות שמתייחסת לחרדים מעבירה מסר מוטעה שההפגנה הקטנה הזו לסגור כביש היא כל מה שהחרדים הספיקו לעשות באותו יום אבל בעצם משמיטה פרטים חשובים אחרים כמו חוק שאוסר אחזקה של ספרות לא יהודית (קוראן, ברית חדשה וכו') שבפעם האחרונה שבדקתי הועבר בקריאה ראשונה ועד עכשיו בטח כבר חי, קיים ומפלה אזרחים ישראליים מוסלמים ונוצרים.

מה הפתרון אתם שואלים? מה אפשר לעשות חוץ מלשבת כמו רונלד רייגן מול הטלוויזיה ולבהות בפרסומת של "האגיס" באמצע ניחום אבלים אצל דן שילון?

Big Brother TV

התשובה היא אחת, ללכת ל-PRIME SOURCE, מקור ראשי, המקום בו הדתיים חושפים את פניהם האמיתיות, התקשורת הדתית-ציונית-חרדית. בין שירי רוק ביידיש וזמירות בארמית תגלו דברי הסתה אמיתיים (קול הנשמה הירושלמי פרסם ומפרסם את הספר "ברוך הגבר", אני אשאיר את זה לדמיון שלכם/ן מי הוא אותו ברוך).

התחנה לה אני מקשיב בעיקר היא "קול חי" (FM 93) ואני ממליץ לכם לפקוח עיניים, אוזניים וכל איבר אחר אשר יעזור לנו לעצור את החרדים ובעזרת השם (יום יום) גם את האמריקניזציה המקננת בנו ומשחיתה מה שהחרדים לא הגיעו אליו.


פברואר 1999