אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
חופש - יומן אירועים - דת ומדינה
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > מאמרים וספרים  לגירסת הדפסה     

שיקצע במרפסת

מאת: שיקצע במרפסת

את המידע והרעיונות הבאים קיבלנו כלשונם, ואנו מביאים אותם "בשם אומרם":

שיקצע / שיקסע

 

הרחקת חרדים קיצונים משכונות חילוניות - פתרון אפקטיבי דרמטי ויעיל ב-100%

כחרדים לשעבר, קבוצת "שיקצע במרפסת" מספרים לכם איך ניתן למנוע מחרדים קיצונים להשתלט על השכונה/עיר שלכם, באמצעות פתרון פשוט ביותר.

הכתות החרדיות ודאעש פועלים בשיטות שונות להשגת אותה מטרה בדיוק: החזרת הציביליזציה 2,000 שנים לאחור, וכפיית שלטון דתי שחור וחשוך. דאעש עורפים ראשים בתהליך ההשתלטות, הכתות החרדיות האנטי-ציוניות מנצלות את הדמוקרטיה והדמוגרפיה בתהליך ההשתלטות.

החרדים שומרים על העיניים של הילדים שלהם בחירוף נפש. פריצות וזימה זה ציפור הנפש שלהם, הם מוכנים להתאבד על זה. עד גיל 18 ילד חרדי לא יודע איך נראה גוף של אישה, ולא יודע איך מביאים ילדים לעולם. שמירת העיניים, שיקצות, פריצות - זה ציפור הנפש של החרדים. אבא חרדי יחרף נפשו ויעשה הכול כדי שהילד שלו לא יביט ולו לרגע אחד בתמונה של בחורה בבגד ים. אם נער חרדי נחשף לגוף של אישה - יצרו יתגבר עליו, ישמיד אותו רוחנית בנזק בלתי הפיך, ויוציא אותה ה"יראת שמים" החרדית.

חרדים (לא חב"ד) לעולם יגורו באיזור שיש בו פרסומי תועבה.

הפתרון: חילון שכונות וערים דרך תמונות, פסלים, פרסומות, פוסטרים של נשים לא צנועות במרחב החילוני, וחילון שכונות ע"י שינוי שם הרחובות לשמות חילוניים מובהקים. הקמה עירונית של מחוללי פריצות, כמו בריכות שחייה ציבוריות עם מדשאות הנשקפות אל הרחוב, מכוני כושר וספורט עם ויטרינות הנשקפות אל הרחוב, מסכי LCD ענקיים המקרינים פרסומות עם נשים לא צנועות, וציורי אומנות של נשים לא צנועות במרחב הציבורי ובמרפסות הבתים. אלה ימנעו מחרדים קיצונים להתגורר בשכונה שלכם לצמיתות, ואלו שכן גרים בה - יברחו, או יהפכו למתונים ביותר. הפתרון הנ"ל מיושם בימים אלו באופן סמוי, ע"י עשרות רשויות מקומיות, בכל רחבי הארץ...

לדוגמא, אם בהפגנת חרדים קיצונים, היה עומד אדם אחד עם פוסטר גדול של בחורה בבגד ים - ההפגנה הייתה מתפזרת מיידית!!! והרבנים היו אוסרים על החסידים שלהם ללכת להפגנה כזו לעולם!!! כחרדים לשעבר אנו קובעים שהפתרון שהבאנו הוא היחיד שירחיק חרדים קיצונים ב-100%, וקל מאוד לממש אותו.

רק חילון מובהק ובוטה בשכונות ובערים - ירחיק השתלטות חרדית. הם לא יעלו על דעתם בכלל לחפש דירה באיזור שיש בו פוסטרים ופסלים של נשים לא צנועות, מאותה הסיבה ששום חרדי לא יעלה על דעתו לקנות דירה באלנבי, או בהרברט סמואל בתל אביב.

מי שיסכים לגור בשכונה שכזו אלו רק חרדים מודרניים ביותר או חב"ד. חרדים פנאטיים שכבר גרים בשכונה, יעזבו כל עוד נפשם בם!

אנו ב"שיקצע במרפסת", קבוצה מייצגת של כ-100,000 חרדים לשעבר (מסורתיים / קונסרבטיבים / דתיים / רפורמים / חילונים / אורתודוקסים לייט מודרניים / רקונסטרוקטיבים בהווה) - מבינים טוב מאוד מדוע 7 מיליון אזרחי ישראל נרתעים מקומץ הכתות החרדיות האנטי-ציונים, כתות שמהונדסות ומונשמות ע"י איראן וחסידות סאטמר מחו"ל, וממומנות מכספי המיסים שלנו, כזרוע אנטי-ציונית, לחיסול מדינת ישראל החופשית, הדמוקרטית והציונית. האידאולוגיה שלהם זה לכרסם לאט לאט ביסודות הדמוקרטיה של המדינה הציונית, כדי להגיע למטרה של הקמת מדינה יהודית-דתית גזענית, שחורה וחשוכה - מדינת עולם שלישי שתיראה כמו בני ברק. מדינה שכל מטרתה זה לשרת את הדת בעבודת אלילים 24 שעות ביממה. כל שטח ירוק יהפוך למוסד דתי, קופות צדקה, גמילות חסדים, נשים צדקניות, ומקוואות עם ילדים ערומים לזיכוי הרבים. בחזרה לימי הביניים החשוכים.

 


נובמבר 2013



חברים ב- עוצב על ידי