הנכם צופים בגירסת הדפסה של הדף/מאמר הנוכחי.
לחצו כאן לגירסה המקורית

האם השביתה של צעירי ישראל היא רק בגלל יוקר המחיה?

מאת עו"ד גדעון רוזנבלום

הערת המערכת: את המכתב שלהלן - בדומה לקודמו - קיבלנו כלשונו, כמו רבים אחרים, באמצעות רשת האינטרנט, תוך בקשה מפורשת להמשיך ולהפיצו, וכך אנו עושים.

 

לכבוד
ח"כ ישראל איכלר
סיעת 'יהדות התורה'
הכנסת
י ר ו ש ל י ם

יום חמישי 11 אוגוסט 2011

חבר כנסת נכבד,

הנדון: האם השביתה של צעירי ישראל היא רק בגלל יוקר המחיה?

[כאן הופיעה במכתב המקורי תמונתו של ח"כ ישראל אייכלר]

קראתי בחוברת 'ממון' של 'ידיעות אחרונות' (11.8.2011) מפי הכתבת שושנה חן, כי הינך כועס כעס רב על חברת המזון 'אוסם': דן פרופר, מבעליה של אוסם, העניק ראיון לעיתון 'פורבס ישראל', בו מתח ביקורת "מרומזת" על החברה החרדית. וכך משתמע מדבריו:

הצעירים, אנשי המחאה הציבורית, השובתים ב'שדרות רוטשילד', מוחים נגד החרדים:
  • הם אינם נושאים בנטל שירות המילואים,
  • הם אינם נושאים בנטל תשלומי המיסים,
  • הם שייכים לסקטור שחלקו אינו עובד,
  • הם שייכים לסקטור שברובו, אינו משרת בצה"ל,
  • הם נהנים מסיבסוד ממשלתי לדיור.
מצב זה, הוסיף פרופר, הוא קיטוב בלתי נסבל שעלול להביא להתפרצות חברתית.

תקפת את דן פרופר בביטוי המאוס, שמנהיגי העדות החרדיות נוהגים להעלות מהאוב, כל אימת שנשמעים נגדם דיברי ביקורת: "אלה הם 'ביטויים אנטישמיים' הנשמעים מפי אנשים המתפרנסים מהציבור החרדי".

ברוב שנינותך, (המוכרת לנו מהתכניות שבהן הופעת בטלויזיה - "טפו! טפו! טפו!"), איימת על חברת 'אוסם' בחרם צרכנים. עם זאת, הואלת להעניק ל'אוסם' מחילה, אם דן פרופר יתנצל (כלומר, ישקר!) בפני מאות אלפי הקונים החרדים בארץ ובחו"ל! - כך אמרת.

בסופה של הכתבה "בידיעות אחרונות" הובאה תגובת 'אסם': "חברת אוסם מוקירה ומכבדת את כל הקהלים והמגזרים בישראל".

כשלעצמי, הנני פטור ממילות נימוס נבובות, שהרי אינני עובד אצלך. לכן, אומר לך דברים כהוויתם: לא רק שאינני מכבד ואינני מוקיר אותך ואת מנהיגי עדתך, אלא שאני בז לכם: אתם מוליכים את ילדיכם הרכים שולל, מביאים עליהם עוני משווע, בהווה. בכך שאתם מסרבים ללמד אותם את 'לימודי הליבה' - אתם מונעים מהם את התקווה לצאת ממעגל העוני, בעתיד.

אתם גורמים נזק עצום למדינה. בעשר השנים האחרונות, נתגלתם כ'פגע רע'. כאסון שקרה למדינה שלי:

  • אנחנו מפרנסים אותכם, מאות אלפי בטלנים, האוכלים לחם חסד. אתם טפילים החיים על גופה של המדינה, מפחיתים מכח הייצור שלה וגורמים לה נזק כלכלי לאין שיעור. את העוני המשווע, שאתם נושאים בו, הבאתם על עצמכם, מרצון.

  • מחקרו של מר אייל קמחי ממכון המחקר "מרכז טאוב", שפורסם לאחרונה (31.5.2011) קובע, כי אותם גברים חרדים מועטים, שהעזו לצאת לשוק העבודה, עובדים פחות שעות בשבוע, בשיעור 20%, בהשוואה למפרנסים החילונים.

  • אמהותיכם ואבותיכם, אינם נושאים בעול השכול. את העול הזה, אתם מותירים לנו, החילונים. אם חילונית מלווה את בנה לצבא, אם חרדית - לכוילל. זהו עוול שעליו החברה הישראלית לא תמחל לכם לעולם.

    טפילות זאת, היא פרי עשרות השנים האחרונות, בלבד. היא מציבה אותכם במעמד של "חומץ בן יין". אתם היום החומץ בעוד שאבותיכם היו "היין הטוב", דמויות נערצות: אביך, הרב מנשה אייכלר זצ"ל היה פעיל, טרם הקמת המדינה, במחתרת הלח"י. יחד עמו שרתו בלח"י מנהיגי העדה החרדית: הרב אברהם רביץ זצ"ל, הרב שלמה לורנץ זצ"ל והרב שאר ישוב הכוהן יבל"א, רבה של חיפה, בנו של 'הנזיר' הנערץ. לאחר קום המדינה, אביך שירת בחטיבת הצנחנים של צה''ל!!!

  • כיום, חזרתם להיסתגר בינות לחומות הגטו שאבות אבותיכם בנו בגולה, בישובים כבני ברק, בשכונות ירושלים, בבית שמש, בביתר, עמנואל, מודיעין עילית, ביתר עילית, מתתיהו וכו' ואינכם נוטלים, עוד, חלק בחיי היום-יום של המדינה.

  • הינכם בזים לדגל שלנו, בזים להימנון שלנו, בזים לשפה העברית שלנו, בזים ליום הזיכרון שלנו. אינכם חוגגים את יום העצמאות שלנו.

  • אתם הולכים ומתנתקים מאיתנו, במזיד וביודעין - כל יום, יותר ויותר. רבים רואים בכם נטע זר במדינה. חברה שונה ומתבדלת. תמיהני, אם אתם רואים בנו "אחים" שלכם?!

אחרון אחרון ולא חביב,
לאחרונה, התברר לנו, כי בנוסף לכל החטאים שלכם, לימדתם את ילדיכם, במקום ללמוד את לימודי הליבה - להונות את מוסדות המדינה 'בגדול'. התגלה לאחרונה, כי גזלתם מהמדינה סכומי כסף עצומים בגניבה, בהונאה, ברמאות, ובתכסיסנות, כאשר הצגתם בפני משרד החינוך ומשרד הבטחון נתונים שקריים על אלפי תלמידים פיקטיביים, שלא היו ולא נבראו. קיבלתם עבורם תמיכה של מליארדים מהמדינה. הקימותם, אפילו, בית דפוס שנועד לזייף תעודות זהות.

אזכיר לך את הידיעה שפורסמה ב'בחדרי חרדים', האתר החרדי שלכם:


האתר החרדי הגדול בעולם

סערת ה'כוללים': נתפסו למעלה מ-1,000 תעודות זהות מזויפות
21 בנובמבר 2010

הסערה שפקדה הבוקר עשרות כוללים ברחבי הארץ הולכת ומתפשטת: למעלה מ-1,000 תעודות זהות מזויפות - נתפסו במהלך הפשיטה  o  המשטרה מודיעה: מצאנו מכשירי זיוף, מכשירי נילון ועוד  o  בימים הקרובים צפויים מעצרים נוספים  o  העצורים יובאו מחר להארכת מעצר  o  בפנים: התמונות מהפשיטה

חקירה מקיפה שערכה היחידה הכלכלית של משטרת ישראל בחודשים האחרונים כנגד מספר בכירים במשרד הדתות, הולידה הבוקר (א') פשיטת רבות של אנשי משטרה על כוללים ברחבי הארץ.

החקירה חשפה כי העמותות הציגו מיצג שווא של כמה מאות תלמידים הלומדים בכל ישיבה כשבפועל למדו כמה עשרות בלבד. הישיבות קיבלו כספים עבור מאות תלמידים שלא קיבלו בפועל כספים אלו, במשטרה בודקים כעת לאן הוזרמו כספים אלו. בשעות אלו, החקירה נמשכת במפלג ההונאה.

כל העצורים בפרשה, וכאלו יש לא מעט, נלקחו לחקירה במפלג ההונאה וביחידה המרכזית. החקירה כאמור, נפתחה בעקבות פעילות מודיעינית ארוכה במשטרת ירושלים כי מוסדות חרדים תורניים מזייפים ת.ז. לצורך קבלת דמי תמיכה חודשיים ממשרד החינוך עבור תלמידים שאינם לומדים כלל בישיבות.

מדוברות המשטרה נמסר לאתר 'בחדרי חרדים' כי בימים הקרובים צפויים מעצרים נוספים. מחר (יום ב') יובאו החשודים להארכות מעצר.

בפשיטה המשטרתית שנערכה בירושלים, בית שמש ובית"ר עלית נעצרו 6 חשודים (ראשי משרדי עמותות) ועוכבו 4. כמו כן, נתפסו ונלקחו למעלה מ-1,000 ת.ז מזויפות, מכונות להדפסת ת.ז, מחשבים, מכשירים לניילון ועוד

אתר 'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב ולדווח.

את כל זאת, דן פרופר לא אמר עליהם בראיון שלו. אבל, עם שלם אומר זאת עליכם.

והיה ויגבר עליך ייצרך ותשכנע את חבריך להנהגה החרדית, להטיל חרם על חברת 'אסם', מוטב שאספר לך כיצד אנו, החילונים, נגיב על החרם:

אפנה מעל דפי האינטרנט לשני מליון ושבע מאות הציונים החילונים, שנותרו לשמור אל שפיותה של המדינה. אציע להם להימנע מלרכוש מוצרים של יצרנים חילוניים הנושאים את ההכשר של הבד"צ, דבר העולה להם ממון רב וזורם לכיסיכם. הם נאלצים, שלא מרצונם, לעשות זאת לשם פרנסתם.

מחיר המוצר יוזל במידה משמעותית. אנו נהנה ולכם ירווח, כי כל משגיחי הכשרות שלכם, יוכלו לחזור לחיי הבטלנות והעוני בישיבות ובכויללים.

זו תהיה תחילתו של המרי.

 

בכבוד רב

עו"ד גדעון רוזנבלום

 

העתק: לחברי הציונים, ההולכים ומתמעטים.
אנא, הפיצו את המסר בקרב חבריכם


נובמבר 2011