אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
חופש - יומן אירועים - דת ומדינה
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > מאמרים וספרים  לגירסת הדפסה     

די נמאס!

נמאס לציבור גדול ושפוי
במדינה מודרנית ותרבותית
לשמוע השכם והערב פרשנויות איוולת
מפי מנהיגים דתיים

אתר ynet מיום 4.12.2010: הרב עובדיה רומז: השריפה - בגלל חילול שבת

מתוך הכתבה: "מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, רמז הערב (מוצ"ש) כי השריפה המשתוללת בכרמל היא עונש משמיים על עבירות דתיות של תושבי האזור. בשיעורו השבועי לימד הרב קטע ממסכת שבת שבתלמוד הבבלי, שבו נאמר כי "אין הדליקה מצויה אלא במקום שיש חילול שבת". הוא אף המליץ על תיקון - ללמוד תורה, לעשות מעשים טובים ולחזור בתשובה."

די! נמאס לנו! את שואת אירופה תירצו רבנים באשמתם של יהודים שלא שמרו את מצוות הדת; את אסון צומת הבונים תרצו רבנים באשמה של אי-שמירה על מזוזות תקינות; את אסון המסוקים בשאר-ישוב תרצו רבנים באשמת אי-שמירת השבת; עובדיה יוסף כעת מאשים - "ברמיזה" כביכול - את תושבי האזור באסון השריפה הנוראה, שקיפחה את חייהם של 41 בני אדם וגרמה נזקים איומים.

הגיע הזמן שמישהו בעל סמכות יסכור את פיותיהם של מאשימי שווא, של רבנים הטופלים על ציבור גדול אשמות שאין להן שחר, ושאין לציבור כל חלק בהן. די! נמאס מהם! הגיע הזמן שכלי התקשורת לא ייתנו במה לדברי נאצה מרושעים כאלו, שבנוסף לכאב על האובדן היקר הם גורמים אצל אנשים תמימים רגשות אשם חסרי בסיס ושחר. די! נמאס מהם!

מי שמאמין בכוחם של גורמים דמיוניים ש"מענישים" בני אדם בשל "חטאים" שנולדו בדמיונם - שיפרוק את כעסו בדל"ת אמותיו, ובל יזהם את הציבור, את החברה, את המדינה ואת השכל הישר בדברי הבל והאשמות שווא.

גם אתר חופש "רומז":

די נמאס!

נמאס לציבור גדול ושפוי
במדינה מודרנית ותרבותית
לשמוע השכם והערב פרשנויות איוולת
מפי מנהיגים דתיים


דצמבר 2010



חברים ב- עוצב על ידי