אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
חופש - יומן אירועים - דת ומדינה
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > מאמרים וספרים  לגירסת הדפסה     

צילומים בלעדיים של אלוהים

(טוב, לא ממש בלעדיים ולא ברור אם אלה צילומים אמיתיים, אבל אולי...)

מאת דרור

לא לגמרי ברצינות

אם ביקרתם באתר חופש יותר מפעמיים אתם יודעים מה אני יודע מגיל 9 בערך - שאלוהים של היהודים איננו קיים. אני גם מתעקש על זה שאני יודע את זה, לא סתם "לא מאמין", בניגוד לדתיים ש"מאמינים" (איך אני יודע? הנה, קראו את "על השואה ואמונה").

זה לא אומר שאני לא פתוח לשמוע רעיונות חדשים בקשר לאלוהים. אם למשל, מישהו היה מצלם את אלוהים ומביא לי תמונות, זה היה די משכנע.

לפני כמה שנים הלכתי לראות בקולנוע את "גברים בשחור". מאד נהניתי, ואז, כשנגמר הסרט, ורואים את השותפה החדשה של ויל סמית (בסרט) נכנסת וכל האנשים (באולם) קמים ללכת הביתה, ראיתי צילום שלו. לא סתם תמונה, אלא סרטון וידאו. אוקיי, רואים רק יד ורגל, ועוד יד, אבל רואים ברור איך הוא מחזיק ביד כמה גלקסיות. נכון, אני לא בטוח שהצילומים האלה אמיתיים, אבל הרעיון כל כך יפה והקליפ גם, אז לא שכחתי את זה עד היום, ודי מזמן חיפשתי הזדמנות להראות גם לכם.

מה שבטוח זה שאיך שהעולם נראה (עם רעב ומחלות ומלחמות וטרור ומי יודע מה עוד מצפה לנו) נראה די סביר שאיזה יצור מוזר מגלגל לו ביד כמה גלקסיות, לא?

בכל מקרה, גם אם זה לא סביר, לעניות דעתי זה עדיין פי אלף יותר סביר מלהאמין באלוהים שבחר בנו מכל העמים, שכתב את התורה וציווה עלינו לא לנסוע בשבת ולא לאכול כל מיני דברים ועוד ועוד ועוד...

מה אתם חושבים?


רוצים לראות את אלוהים? הנה, כאן.
(הביאו את העכבר מעל הקישור, הקליקו על הכפתור הימני של העכבר, ובחרו "שמירת יעד בשם" או "save target as")

הערת המערכת: מאז שפורסם דף זה התקדמה מעט הטכנולוגיה, וכעת ניתן לצפות באותו הקטע באיכות טובה יותר תחת YouTube.

למי שלא ראה את הסרט, מדובר בשני סוכנים (ויל סמית וטומי לי ג'ונס) של ארגון מאד חשאי שאחראי על מעקב וטיפול בכל החייזרים שחיים בכדור הארץ. שני הסוכנים מוצאים עצמם נאבקים בטרוריסט שהגיע לכדור הארץ ועלול לגרום להשמדתו.

בסוף הסרט (וזה הקטע שמופיע כאן), כשהכל בא על מקומו בשלום, נכנסים ויל סמית והשותפה החדשה שלו, הסוכנת שמחליפה את טומי לי ג'ונס,למכונית שלהם, והמצלמה מתרחקת: רואים את כל מנהטן, ואחר כך את כדור הארץ, אחר כך את כל הגלקסיה, ובסוף את אלוהים שמגלגל גלקסיות בכף היד שלו...


ינואר 2003, פברואר 2011



חברים ב- עוצב על ידי