הנכם צופים בגירסת הדפסה של הדף/מאמר הנוכחי.
לחצו כאן לגירסה המקורית

צמצום החינוך בעזרת המגזר הפרטי

מאת: אורה לב-רון

בשורה בשורה! חיזוק למערכת החינוך! למרות התנגדות משרד החינוך [וההורים]: קרן לבייב מלמדת יהדות בבתי"ס יסודיים.

לב לבייב החדיר מערכת חב"דית למערכת החינוך הממלכתי, כדי להגיע לילדי ישראל החילוניים, ולהעביר מהעולם כופרים, רחמנא ליצלן. מעתה תדע כל אם עבריה, כי גם אם הפקידה את ילדה בידי בית-ספר ממלכתי, הוא ישוב הביתה במהדורה משופרת, יאמר מדי בוקר 'מודה אני', לא יאכל את הקציצות שלה אם הניחה אותן בכלי חלבי ובעיקר ידע כי אלוהים הוא לב לבייב.

במחזור הקודם נהנו ילדינו מהעשרה נוסח אריסון, ובה למדו שהשינוי מתחיל מבפנים. כמובן, לא שכחנו גם את מסדר הבוקר של התנ"ך.

הגל הסוחף של מטיפים בביה"ס הוא הוכחה נוספת שאין ואקום בטבע: אחרי שקוצצו שעות הלימוד, קוצצו מקצועות הלימוד וקוצצו שטחי הלימוד המוקצים לכל תלמיד, התברר כי השיטה של ביה"ס כשמרטפיה לא עובדת. הילדים משתעממים. המורים משתגעים והיזמות הפרטית גואה. מטיפים וחובבי ניסויים בבני-אדם נכנסים לנישה הפנויה ומשתמשים בילדינו כבמוח להשכיר. רוצים לראות מהו פרי הבאושים של ילד חילוני שילמד כמה נפלא להיות דתי? בואו לעירוני מקיף; רוצים לראות מה יקרה לילד שלא ראה אמנות, לא שמע מוסיקה אבל יודע מתי נוטלים ידיים, או מתי מצטלבים, או מתי כורעים ברך למולך, או איך משיגים חשיש בזול? התקשרו למוקד הפדגוגי ותופנו לביה"ס המתאים.

אני כבר צופה דורות של חוקרים (שאינם תוצרי המערכת הזו) שיחקרו את המנגנון אשר הביא לייצור דורות של בורים חשוכים אשר למדו לא לדעת.


ינואר 2007