אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
חופש - יומן אירועים - דת ומדינה
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > מאמרים וספרים  לגירסת הדפסה     

המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון

גוג ומגוג במכללת אריאל

המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון מתהדר מעל-גבי האינטרנט ובתשדירים במדיה ברמתו הטכנולוגית, בחדשנותו וברמת המחקר המתבצע בו. צילומי לוויינים ותמונות של מכשירי לייזר מתקדמים מעטרים את פירסומיו.

בחודש מרץ השנה פנו אלינו סטודנטים ממוסד אקדמי זה והתלוננו על האירוע המתארגן בסיוע אגודת הסטודנטים ומופץ בדואר הפנימי: ערב עם המטיף אמנון יצחק, שבו יוקרן גם הסרט "גוג ומגוג" אשר כולל הפחדות ואיומים כלפי מי שלא יחזרו בתשובה:

גוג ומגוג במכללת אריאל
בעיטור סמל אגודת הסטודנטים של המכללה

אשר על כן, שבוע לפני האירוע המתוכנן, שלחנו לאגודת הסטודנטים - ולידיעה לבעלי תפקידים מתאימים נוספים במוסד האקדמי האמור - את המכתב הבא: (חלק מהפרטים טושטשו כדי למנוע הטרדות מצד גולשים פוטנציאליים)

קיבלנו שתי תשובות, האחת מדיקן הסטודנטים, ובה הוא כתב בין היתר: "האגודה התחייבה כי כל גוף אחר הרוצה להציג עמדה אחרת יוכל לקבל את הבמה (בערב אחר) כדי להציג עמדתו. אם ברצונכם לקיים ערב מטעמכם, אנא פנו ובקשו את הבמה עבורכם.". התשובה האחרת היתה של נשיא המרכז, ואמרה פחות-או-יותר דברים דומים:

לא התעצלנו, "הרמנו את הכפפה" ושלחנו עוד באותו השבוע את המכתב הבא לחבורה הנ"ל:

לא קיבלנו כל תשובה. חיכינו בסבלנות ארבעה חדשים, ואז שלחנו מכתב תזכורת (נציין כאן שכל מכתב ששלחנו עשה שימוש לפחות בשתי דרכי משלוח שונות בו-זמנית, כדי למנוע תקלות בלתי צפויות ולהבטיח הגעה):

אנו עדיין מחכים לתשובה.

 

הערת המערכת: 'אוניברסיטת אריאל' אינה 'מרכז אוניברסיטאי' או 'מכללה' מאז קיץ 2012. מאמר זה נכתב לפני אותו תאריך ועל כן הושארו בו הפרטים המקוריים.


אוגוסט 2009



חברים ב- עוצב על ידי