אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
חופש - יומן אירועים - דת ומדינה
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > מאמרים וספרים  לגירסת הדפסה     

הבאת המשיח

בעריכת תומר קרמן וקהילתו
במדור זה ננסה למשוך באף אזרחים תמימים כדי שיעשו להבאת המשיח בהקדם האפשרי
תגובות (בעיקר כאלה שתזרזנה את בואו) אנא שלחו לכתובת הדוא"ל המצויינת למעלה

"הבאת המשיח" היא פינה הומוריסטית. כל הרואה עצמו עלול להיפגע מן הכתוב כאן מתבקש שלא להמשיך לקרוא.

איגרת לכל הספקנים

כל הספקנים מביניכם שחושבים שהמשיח לא יגיע הולכים בקרוב לאכול את הכובע, לעמוד על טעותם ולהכות על חטא בבושת פנים. הסיבה היחידה לספקנות הרוחשת בעם היא העובדה שהמשיח טרם הגיע, אך למרבה האירוניה דווקא זו צריכה להיות הסיבה לאמונה, כי אם המשיח היה כבר כאן במה היה נותר לנו להאמין? מכל מקום נפל בחלקי הכבוד להכריז בפניכם, עם ועדה, כי בעזרת השם באמצע נובמבר של שנת 2003 המשיח יגיע ואתם תיווכחו ותראו מה שאני אמרתי לכם.

הוא אמנם היה אמור להגיע ב-19 באפריל באותה שנה, ולפני כן ב-26 בתמוז 2001, ולפני כן בכ"ז במרץ 1994 וכן הלאה, אבל הפעם זה סופי ובלי נדר לא יוזז עוד התאריך מיום ה-19 בנובמבר, כאמור. בשעת כתיבת שורות אלה אני שומע ברקע זמזומיהם של ספקנים בלתי נלאים, הטוענים כי התאריך הנ"ל כבר חלף. הערה ארסית זו רק מצביעה על הבורות, קהות הלב והשנאה העצמית של חלק קטן בעם שמאז ימי שאול המלך הולך אחר אלוקים אחרים. יש לציין, אגב, כי חלק קטן זה בעם היה תמיד קומץ - מיעוט קיצוני ורעשני, שעושה הרע בעיני אדוני.

ולעצם העניין: קודם כל, גם אם זה נכון והתאריך הזה כבר עבר, אלוהים הוא כל-כך גדול ועצום ורב שהוא יכול להזיז את הזמן אחורה. וכוחו ועצמתו וגדולתו ודגולתו ואדירותו וכבירותו הן כל-כך משכמו ומעלה שהוא יכול אפילו להביא עלינו את המשיח בלי שבכלל נרגיש, ובהחלט ייתכן שהמשיח כבר כאן, רק שאנו, ובעיקר אתם, ספקנים בני ספקנים, מרוב ספקנותכם פשוט לא חשים בו, ובכך מונעים מעצמכם את אחת ההנאות העילאיות שברך אותנו שאמר והיה העולם, בורא כל ההנאות, גדולות כקטנות. ארורים תהיו.

בברכה,
צוות הבאת המשיח


אוגוסט 2004

הבאת המשיח
להבאת המשיח לחץ כאן


חברים ב- עוצב על ידי