הנכם צופים בגירסת הדפסה של הדף/מאמר הנוכחי.
לחצו כאן לגירסה המקורית

הבאת המשיח

בעריכת תומר קרמן וקהילתו
במדור זה ננסה למשוך באף אזרחים תמימים כדי שיעשו להבאת המשיח בהקדם האפשרי
תגובות (בעיקר כאלה שתזרזנה את בואו) אנא שלחו לכתובת הדוא"ל המצויינת למעלה

"הבאת המשיח" היא פינה הומוריסטית. כל הרואה עצמו עלול להיפגע מן הכתוב כאן מתבקש שלא להמשיך לקרוא.

משיח-סינטבון - לא באותה ליגה!

כותב לנו עודד:

לרבי וקהילתו שליט"א שלום רב,

בטור הקודם "המשיח הוא קצת כל יכול, ויש לו יועצים", תואר המשיח כמי שיפתור את כל הבעיות, כאמור בפרסומת העתיקה לסבון המפורסם: "סינטבון - לכל נכון". אלא שאני מרוצה מהסינטבון שלי: הוא נוח, לא יקר ומנקה מצוין. לכן רציתי לשאול איזו סיבה יש לי להחליף את הסינטבון הנוכחי שלי במשיח שעליו מדובר במסע קידום המכירות הנוכחי:
* האם הוא זול יותר?
* האם הוא מנקה טוב יותר?
* האם הוא קומפקטי יותר?

מתחרה אחר של המשיח הוא הבנק. מהפרסומת של הבנק ("ההוא והחבר שלו") הבנתי שהבנק רוצה אותי יותר, דבר שלא משאיר הרבה מקום למשיחים מכל הגדלים והצבעים.
חוץ מזה, בפרסומת ראיתי שגם בבנק יעשו הכל בשבילי, ולכן השאלה שלי היא: האם המשיח יודע לרקוד? תודה,
עודד לבנה

המשיח על חמור סינטבון
המשיח על חמור מול הסינטבון על חתול: אין מה להשוות!

תשובה:

עודד היקר,

ארשה לעצמי, כמי שעבר קורס או שניים בהחזרה בתשובה, לפנות אליך בפניה אישית: עודד, אתה ניזון יותר מדי מפרסומות - למה שלא תקרא את התורה בדילוגים של 13, או שתאזין לרדיו השופר, אשר משדר את ביאת המשיח בשידור חי וישיר מזירת האירוע, כך תדע שלא פספסת שום דבר, ושלא שפכת זמנך לבטלה.

ולעצם העניין:

קודם כל, עם כל הכבוד, אינני רב, אם אתה מתעקש אתה יכול לכנות אותי בתואר "שליח לדבר מצוות הבאת המשיח יובב"א א.ס.א.פ.".

אתה שואל אם הוא זול יותר. לא, הוא לא זול. הוא יקר. הוא נוטל לא רק את כספך, אלא גם את נפשך, אבל מהי הנפש לעומת הנצח. בקיצור: העיסקה יותר מכדאית.

אתה שואל אם הוא מנקה טוב יותר. בוודאי. הוא לא רק מנקה אלא מטהר. ובעניין הזה הוא לא רואה ממטר: הוא משמיד בדרך כל חיידק או כופר הנקרה בדרכו. יעיל כמו שד.

קומפקטי, אתה שואל. אתה יודע מה היה קורה אילו היינו דוחסים את כדור הארץ לגודל של גולת משחק? - כוח המשיכה שלו היה גדל במיליארדי אחוזים והוא היה הופך לחור שחור. זו, אגב, הסיבה שאיננו עושים זאת בינתיים. אנחנו מדברים על רמה כזו של קומפקטיות. חבל על הזמן עם כל דבר אחר. אגב, בעניין קומפקטיות אנו ממליצים לך לקרוא את "השיעור קומה", כדי לקבל מעט מזעיר פרופורציה.

אתה הולך לך בעקבות הבנק שרוצה אותך? - לך לך! אולם זכור: הבנק אולי רוצה אותך, אבל אתה רוצה את המשיח. האם תבחר במה שהבנק רוצה, או במה שאתה רוצה?

ולסיום: הריקוד. המשיח אולי אינו יודע לרקוד מי יודע מה, אבל הוא חייב לרקוד. זה בדם שלו. ממילא אחרי שהוא ירד מהחמור אחרי רכיבה כל-כך ארוכה הוא לא יוכל ללכת ישר. חוץ מזה, לרקוד זוהי אחת מתרי"ד מצוות.. ובכל זאת נוע תנוע, והעיקר לא לפחד כלל. אמן!

בברכה,
מערכת "הבאת המשיח".


מרץ 2003

הבאת המשיח
להבאת המשיח לחץ כאן