אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
תרמו לעמותת חופש
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > מאמרים וספרים  לגירסת הדפסה     

הבאת המשיח

בעריכת תומר קרמן וקהילתו
במדור זה ננסה למשוך באף אזרחים תמימים כדי שיעשו להבאת המשיח בהקדם האפשרי
תגובות (בעיקר כאלה שתזרזנה את בואו) אנא שלחו לכתובת הדוא"ל המצויינת למעלה

"הבאת המשיח" היא פינה הומוריסטית. כל הרואה עצמו עלול להיפגע מן הכתוב כאן מתבקש שלא להמשיך לקרוא.

פרובוקציה לפסח

אל שולחן צוות "הבאת המשיח" הגיעה העדות שלהלן. זוהי עדות מיוחדת במינה וקשה להבין אם מדובר בפרובוקציה של חילוני או בפרובוקציה של אדם דתי. מכל מקום ברור למדי שזוהי אמנם פרובוקציה, מה גם שבעל הדברים אינו מתכחש בעצמו לכך. קראו ושפטו בעצמכם, ונשמח אם תשתפו אותנו בדעתכם:

"... בימי חול המועד הקדשתי את עצמי וזמני לקירוב המשיח. מבעוד מועד אספתי כמויות גדולות של חמץ והחבאתי אותן בארגזים בחצר. במשך כל ימות חול המועד הסתובבתי במקומות ציבוריים, באולמות, בגנים, ואפילו בבתי כנסת ופיזרתי פרורי חמץ בכל פינה: על הרצפה, הכסאות, השולחנות, בגדי האנשים וכו'. זה נשמע לכם כפרובוקציה לשמה. אני מסכים שזו פרובוקציה, אבל לא לשמה. היא נעשתה תאמינו או לא לשם שמייא. למדנו שלאחרית הימים תקדים מלחמה גדולה בין כוחות האופל לכוחות הרשע (הטעות במקור - צוות ההבאה), וידוע כי במלחמה זו יפלו חלל כל הרשעים על פני הארץ. לשם כך הרשע והחטא אמורים לעלות על גדותיהם. אני עצמי לקחתי על עצמי את התפקיד שהטיל עליי השם יתברך והקרבתי את נשמתי בכך שחטאתי ואף החטאתי אחרים. גרמתי ליהודים נוספים להיות חוטאים, הווי אומר רשעים, שכן גם החוטא בשגגה חוטא הוא, שאחרת מניין נלקח לנו המונח "מחטיא", שהוא עושה זולתו לחוטאים. בהשראת הקדוש ברוך הוא אלך אני אל הגיהנום ומוות בייסורים אך על עם ישראל כולו תבוא הגאולה ובמהרה בימינו אמן. ואנכי קטונתי ומה לי יסורי נצח לעומת גאולת נצח של עמנו האהוב, הנבחר והנעלה מכל העמים. עשו כמוני יהודים טובים ולא נצטרך עוד לחכות. אנא פרסמו בכל דרך אפשרית, אצל צדיקים וכופרים כאחד, אחת היא לנו, ואחד הוא אלוהינו שבשמים ובארץ. אמן".

העדות ממשיכה מכאן בעוד מספר תשבחות ודברי רוממות לאותו אל שבעל הדברים מנסה לשכנע אותנו שהוא מאמין בקיומו, אך עיקרה מובן. כאמור, לא הצלחנו להבין אם מדובר בפרובוקציה לשמה או לשם שמים.

לא היינו מתחבטים הרבה בכך, אולם פרובוקציה לשמה היא מעשה שטן, שעשוי חס ושלום לעכב את בוא הגאולה, לעומתה פרובוקציה לשם שמים יעודה הוא לקרב את הגאולה ולהביא אתות ומפתים שיוכיחו ככתובת על הקיר את חוזקו וחכמתו של אבינו ושל המשיח עבדו. שנאמר: "עת לעשות להשם - הפרו תורתך" שפירושו: כדי לפעול לטובת הקדוש ברוך הוא מותר לעבור על תרי"ג מצוות כולל עשרת הדברות כולן, אם הדבר מקדם את האינטרסים של אבינו שבשמים ובארץ.

אלברכט דירר -
ארבעת פרשי האפוקליפסה
אלברכט דירר - "ארבעת פרשי האפוקליפסה"


אפריל 2003

הבאת המשיח
להבאת המשיח לחץ כאן



חברים ב- עוצב על ידי