אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
הספר: ויברא האדם את אלוהים בצלמו
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > מאמרים וספרים  לגירסת הדפסה     

הבאת המשיח

בעריכת תומר קרמן וקהילתו
במדור זה ננסה למשוך באף אזרחים תמימים כדי שיעשו להבאת המשיח בהקדם האפשרי
תגובות (בעיקר כאלה שתזרזנה את בואו) אנא שלחו לכתובת הדוא"ל המצויינת למעלה

"הבאת המשיח" היא פינה הומוריסטית. כל הרואה עצמו עלול להיפגע מן הכתוב כאן מתבקש שלא להמשיך לקרוא.

נגמרו התירוצים

מכתב שהגיע אל תיבת הדואר שלנו:

לרב הגאון תומר קרמן שליט"א ולקהילתו אוהבת התורה שלום רב,

אני כועס, אנשים קדושים, אני כועס. אני כועס שבזמנים כל כך לא קלים לעם ולמדינת ישראל, המשיח יושב בביתו המפואר שבשמיים.

אני כועס שהוא לא מוצא אפילו 3 דקות להתקשר. אני יודע שללמוד את התורה על בוריה זה עסק מעייף ולא קל. אני יודע שמשה (זה מ"כדת משה בישראל") יכול להיות נודניק לא קטן לפעמים (מה שנקרא Pain in the ass) בכל הקשור ללימוד תורה וייתכן והוא זה שלא נותן למשיחנו היקר זמן לנשום. אבל זה עדיין לא בסדר. אני כועס. משיח לא בא אז ישבתי לי בביתי וניסיתי להבין איך יתכן שהמשיח עדיין לא ירד אל העם. ימים רבים השקעתי מחשבה בנושא. המסקנה המתבקשת היא שהמשיח שלנו מ-פ-ו-נ-ק. נו, אם אתם הייתם יושבים בגן עדן, שותים אוזו ואוכלים פאפאיות כל היום, כששבעים בתולות (אלה שנועדו למחבלים שנהרגו בתאונות עבודה) עושות לכם רוח עם עלי תאנה, לא הייתם נהפכים מפונקים? שם, בגן עדן, אין אוברדראפט, אין גיוס חובה, אין אבטלה והכי חשוב א-י-ן פ-ק-ק-י-ם! תארו לכם מזה לעמוד כל בוקר בפקקים באיילון, ועוד עם חמור..!

משיח גם לא מטלפן אז אולי אפשר להבין למה המשיח לא מגיע אחרי 5000 שנה של הוללות בגן עדן, אבל מדוע אינו מטלפן? יבואו מגיניו של המשיח ויאמרו שאין קליטה בגן עדן... נו באמת, זה רציני? המשיח אמור להושיע את עמנו מכל צרותיו, אז התקנת תשתית סלולארית בגן עדן לא אמורה להוות בעיה בשבילו. יש כאלה שיאמרו שהמשיח קרא את כל המחקרים על הקרינה בטלפונים סלולאריים והוא פשוט מפחד על בריאותו. מי יודע איך תשפיע קרינה מטלפון סלולארי על אוזן בת 5000 שנה? לכן, יש את בזק ברוך השם! אתם רוצים להגיד לי שהמשיח לא מכיר את הפרסומת "בי בזק עד שניפגש"? קשה לי להאמין! נגמרו התירוצים, משיח יקר. הגיע הזמן לתת דין וחשבון! אולי לרב יש תשובה בשבילי?

בתודה,
דרור.

תשובת המערכת:

דרור יקר,

ראשית אני מודה לך, אך עליי להזכירך שוב כי איני מתהדר בתואר "רב".

צריך אתה לדעת שאת המשיח לא נביא בדרכי כעס, אלא בדרכי נועם בלבד. המשיח הוא גם בן-אדם, או לפחות נברא בצלם, ולכן חלות עליו פה ושם תכונות אנושיות. למשל: אם כועסים עליו, תוקפים אותו, נעלבים ממנו או מנסים לסחוט ממנו רגשות אשם - הדבר רק ירחיק אותו מאתנו. אנחנו צריכים לתת לו את ההרגשה שהוא רצוי ללא תנאי. שנקבל אותו כמות שהוא על מגרעותיו וחסרונותיו. אז הוא קצת איטי, אז מה? לא עומד בזמנים? - לא נורא - כל עכבה לטובה. בסך הכל ככל שהוא יבוא מאוחר יותר כך יהיה הסיפוק שלנו (ושלו) מביאתו עצום ורב יותר. כפי שאתה למד כאן הרי שניתן להפיק את הטוב גם מן החסרונות כביכול. וגם אם הוא מפונק הוא עדיין המשיח שלנו שאנחנו אוהבים ואליו אנו מתגעגעים. כדברי נתן זך: "אין לי כמעט כלום, אבל הכלום הזה הוא שלי". זו המדינה שלנו, זה העם שלנו, זה האלוקים שלנו וזה המשיח שלנו ואנחנו אוהבים את כולם כמו את ילדינו, עצמנו ובשרנו. על כן, היה סבלן כלפי המשיח ויום יבוא והוא יגמול לך על כך טובה.

בברכה,
צוות התגובות של הבאת המשיח.

הבאת המשיח

"בעיקבא דמשיחא"

מכתב נוסף:

ה' יצילנו מאותם אנשים שמביאים על עם ישראל יסורים קשים, ועוד מצפים למשיח שיגאל אתנו!? ראו כמה נכון מתקיימת הנבואה בפרשת האזינו : ..."דור תהפוכות המה".
ה' יצילנו מאותו ערב רב!!!

יוד מנוה אילן.

תשובת המערכת:

יוד יקר,

אין לי אלא לומר אמן על דבריך הנוקבים, ואני מזכיר לך כי בעבר כבר הצילנו האלוקים מאותם אנשים המביאים על ישראל יסורים ומצפים למשיח שיגאל אותם. כל אותם אלו המביאים את ישראל לפילוג ואחר כך היוצאים לרחובות בפיזוזי משיח משולהבים כי תבוא עליהם הברכה שבפרשת כי תבוא, ואני מצטט לחיזוק דבריך: "ואכלת פרי בטנך בשר בניך ובנותיך אשר נתן לך יהוה אלוהיך... הרכב בך והענוגה שלא ניסתה כף רגלה הצג על הארץ תרע עינה באיש חיקה ובבנה ובבתה ובשלייתה היוצת מבין רגליה ובבניה אשר תלד כי תאכלם בחוסר כל".

כולנו תקווה שכך ימשיך לעשות הקדוש ברוך הוא והמשיח שליחו לכל אותם שקוראים בשמו לשווא ומחכים לגאולה.

בברכה,
צוות התגובות של הבאת המשיח.


מרץ 2003

הבאת המשיח
להבאת המשיח לחץ כאן



חברים ב- עוצב על ידי