הנכם צופים בגירסת הדפסה של הדף/מאמר הנוכחי.
לחצו כאן לגירסה המקורית

חופשתרום 2003 - סיכום

מאת ניצן, אתר חופש

חופשתרום 2003

זו הפעם השניה שקיימנו את מבצע ה-"חופשתרום" שלנו.

איננו רודפי בצע, ועשיית רווחים בוודאי שאינה נמנית על מטרות האתר. אלא שמתרומות אנו חיים, ועליהן מבוסס כל פעלינו. לא לעצמנו אנו נוטלים חלילה - נהפוך הוא: הפעילים באתר ובעמותה הם עצמם מהתורמים העיקריים גם במישור הכספי.

אז נכון - המצב הכלכלי על הקרשים, האבטלה חוגגת, המשק מצפה לשינוי והאנשים גם, כזה, לא כל כך, אתם יודעים... ובכל זאת החלטנו לקיים את המבצע גם השנה. המטרות שלשמן אנו נאבקים נותרו ברורות ונכונות, והאמצעים בהם אנו עושים שימוש - החל בהדפסה ובמשלוח של חמרים, דרך שירותי אינטרנט וטלמסר, וכלה בפירסום וקיום אירועי תרבות שונים - גם הם עולים כסף, מה לעשות.

אין אנו נאבקים על המצב הבטחוני. גם לא נגד מחלת הסרטן ולא בעד סיוע למוגבלים. לא חלילה שאלה אינם חשובים, אך למעשה אנו נאבקים על דמותנו - על התוכן שנשאר לנו פה לאחר כל המאבקים האחרים. בעד המהות. בעד הדבר שבגללו קיימים כל המאבקים האחרים, ובגלל הסכנה האמיתית להעמיד כחסר ערך את תוצר כל אותם מאבקים גם יחד. ולכן לא ויתרנו והחלטנו גם לצאת הפעם במבצע. למרות כל הקשיים והלחצים (גם שלנו עצמנו).

ואתם נעניתם, ואין מילים בפינו להביע את הערכתנו לתורמים שביניכם. לחיים, אסף ושי. לדרור ולדוד. לדוריס ולנעם, לצופיה, דן, רונן וטל. תודה לאורי, לציפי ולעוזי. תודה לענת ולרמי. תודה לראובן ולאדם. תודה להרצל ולעמוס, תודה לאופיר ול-"אף על פי כן" ולאנשים הנפלאים והאנונימיים למחצה שתרמו מפורום 'חופש'. בסך הכל אספנו במבצע זה כ-5,400 ש"ח. וכן - אפשר תמיד לתרום גם ללא קשר למבצע.

"אחרי החגים" הגיע. אותה תקופה מסתורית שאינה מוזכרת במפורש בלוח השנה, אבל כולם מפנים אתכם אליה. "אחרי החגים" כבר כאן ואנו משנסים את מתנינו וממשיכים ביחד.

תודה!


אוקטובר 2003