אודות צור קשר קישורים מדריך חוברות פעילות הכותבים תרומה English
חופש - יומן אירועים - דת ומדינה
מאמרים וספרים לחיות חופשי יומן חדשות החזרה בתשובה יוצאים בשאלה השתלטות חרדית עיתונות חרדית במות חופש עוד
     ראשי > עוד  לגירסת הדפסה     

30-31 באוגוסט 2002

חופשתרום - התחלה וסיום

מאת אוהד, אתר חופש

Hofeshtrom חופשתרום

ישבנו חברי הצוות ושברנו את הראש: איך נזיז את העגלה הכבדה קדימה. לא די בעובדה, שרבים מבקרים באתר בכל יום ובכל ערב. גם לא די בכך שמחמיאים לנו באמירה "כמה אתם נפלאים, איך זה שעד היום לא ידענו על קיומכם?"

אמר אוהד: בואו ונשים שלט חוצות ענק על גשר ההלכה. יראו איזה עשרים אלף נהגים, אולי יבואו שניים. עזוב, ענה לו דן, זה עולה מלא כסף. הקופה ריקה. אמר ניצן: יש לי רעיון. נפרסם בוואלה ובסטארט, בידיעות אחרונות מעריב והארץ, ויבואו איזה עשרים נוספים. עזוב, ענה לו דן, זה המון כסף. הקופה ריקה. בא עודד ואמר: ומה עם החוברת השלישית שכתבתי? האדומה והכחולה כבר רצות בכל הארץ, וחשוב שנדפיס את השלישית, הירוקה. עזוב, ענה לו דן, הקופה ריקה. לא עכשיו. שירה טענה, שבלי להדפיס איזה עשרת אלפים עלונים של דפי חופש זה לא ילך, ודפנה היתה בעד שנדפיס עוד עשרים אלף סטיקרים. כולם מבקשים סטיקרים, ואין לי מה לשלוח. ממש בכתה. עזבו, אמר דן. הקופה ריקה.

ככה הלך לו הערב, וחזרנו הביתה שפופי-ראש. מה לעשות כדי להביא עוד אלפיים מבקרים ביממה, מבלי שזה יעלה כסף שאין לנו. דרור הטיל את הפצצה: נעשה חופשתרום. עזוב, אמרו כולם, תרום-בטיח, חבל על הזמן, מי בכלל יזיז את העניין? אוהד הולך למילואים, ניצן עסוק עד מעל לראש, עודד חייב להגיש עבודת מאסטר, דן עובד גם בלילות, שירה מיניקה את השלישי - מי יעשה לך חופשתרום?

לא עזר להם כלום. את זה דחפו, בזה תמכו, את ההוא שיכנעו, ובסוף יצא חופשתרום לדרך: בלי גרוש על הנשמה גייסנו 18,350 שקלים, במכה אחת של סופשבוע. והכל בזכות כל אותם אוהדים נאמנים, שאתר חופש יקר להם, שמכירים בחשיבות המפעל, בייחודיותו, בסיוע העצום שהוא נותן לכל פונה, בנושאים החברתיים הקריטיים בחיינו שהוא מדגיש ולמענם הוא נלחם - ולא נותר לנו - הצוות הקטן, שעובד בהתנדבות מלאה מאז שהאתר קם, אלא להודות מקרב לב לרוח ההתנדבות שנבעה מלב כל התורמים הנפלאים שעשו את הלא-יאומן בחופשתרום.

אוהד: עוד חופשתרום אחד ושלטי חוצות יתנוססו מעל גשר האיילון! ניצן - טלפן לוואלה וסגור עניין! עודד - גש לרות ואמור לה להדפיס חמשת אלפים. ליותר מזה אין כרגע כסף, וגם את זה אתמול לא ראית. דפנה ושירה - לכו לדפוס והביאו איזה עשרים אלף סטיקרים ועשרת אלפים עלונים.

מניין הכסף? מהתורמים הנפלאים של חופשתרום! תודה לכם, תורמים יקרים! נתתם לנו סם חיים עד לפעם הבאה! להתראות בחופשתרום מספר 2!


נ.ב. אם פיספסתם - אפשר לתרום לאתר חופש כל ימות השנה. התקשרו למענה הטלפוני שלנו, השאירו הודעה ונחזור אליכם.

נ.ב. לאות תודה (צנועה), הגרלנו חמישה ספרים בין התורמים (כל הספרים נתרמו גם כן... על ידי מחבריהם):

     - ארז זכה בספר "שיחות עם חוזר בתשובה" מאת משה גרנות

     - אנדרי - בספר "ציידי הנפשות" מאת צופיה ודן מלר

     - רחמים - בספר "עגלתו העמוסה של החזון איש" מאת רבקה גרינבוים

     - אביב - בספר "מפרי גן העדן - פרשות השבוע בפעמת הזמן" מאת משה גרנות, צופיה ודן מלר

     - מיכאל - בספר "שדים מגיחים מאפלה" מאת צופיה ודן מלר

Hofeshtrom חופשתרום



חברים ב- עוצב על ידי